مشاور روانشناسی و خانواده آویژه مشاور روانشناسی و خانواده آویژه .

مشاور روانشناسی و خانواده آویژه

چگونه ازدواج موفق اینترنتی داشته باشیم ؟

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|۵٫۰
۰۱
ازدواج موفق اینترنتی  نیازمند درک درستی از رابطه می باشد اینکه بتوانیم شاخص های یک رابطه سالم و هدفمند را تشخیص دهیم و آن را به رابطه خود اعمال کنیم در ازدواج اینترنتی موفق بسیار موثر است . بیشترین عامل عدم موفقیت رابطه های مجازی و پیامد های منفی آن به این دلیل است که افراد سعی نمی کنند رابطه خود را در چارچوب مشخصی به صورت هدفمند پیش ببرند و تلاش نمیکنند که با رعایت اصول تعریف شده ، آن را به یک رابطه استاندارد واقعی ، برای شناخت صحیح تر تبدیل کنند . از این رو برای داشتن ازدواج موفق اینترنتی  نیاز است که رابطه به سمت دنیای واقعی کشیده شود و با دیدی واقع گرایانه تمام جوانب آن سنجیده شود . ازدواج اینترنتی موفق امری غیر ممکن نمی باشد فقط نیازمند برخورد اصولی و آگاهانه است .
بیشتر بخوانید: نکات مهم ارتباط قبل از ازدواج چیست ؟
راه های ازدواج موفق اینترنتی
راه های ازدواج موفق اینترنتی  به ما کمک میکنند تا بتوانیم رابطه تازه شکل گرفته خود را در درست ترین مسیر خود هدایت کنیم . راه های ازدواج موفق اینترنتی موفق باعث می شود که بتوانیم با کنترل صحیح بر رابطه آن را در بالاترین سطح از کیفیت خود نگه داریم . یکی از بهترین راه های ازدواج موفق اینترنتی  ، کمک گرفتن ازمشاوره خانوادهمی باشد . با مشاوره ازدواج و استفاده از تجارب و دانش کارشناس روابط ، می توان معیارهای ازدواج را سنجید و مشخص کرد که رابطه موجود ارزشمند می باشد یا خیر . هنچنین میتوان تشخیص داد زوج تناسب و توازن لازم را برای ازدواج موفق با یکدیگر دارند یا نه . مشاوره ازدواج کمک می کند که بتوانیم با دید منطقی نقاط ضعف و قوت رابطه خود را تشخیص دهیم و موفقیت یا عدم موفقیت آن را پیش بینی کنیم .
بیشتر بخوانید: عوامل ازدواج ناموفق
خصوصیات ازدواج موفق اینترنتی
خصوصیات ازدواج اینترنتی موفق را میتوان به صورت یکی سری ویژگی تعریف کرد . بر اساس این ویژگی ها میتوان موفقیت یا عدم موفقیت یک رابطه مجازی را پیش ببنی کرد . خصوصیاتی که تشخیص دادن آن ها در رابطه به شما کمک می کند بفهمید که آیا رابطه در مسیر دلخواه شما پیش خواهد رفت یا خیر . به طور کل انتزاعی نبودن شخصیت دو طرف ، هدفمند بودن دو طرف از برقراری رابطه ، پیش بردن رابطه در دنیای واقعی برای شناخت کافی ، رعایت حدود و کنترل بر رابطه ، مشورت باخانواده ها ، استفاده از مشاوره قبل از ازدواج و . . . از خصوصیات ازدواج اینترنتی موفق می باشد . به طور حتم افرادی که ازدواج اینترنتی موفق را تجربه کرده اند اصول و موارد فوق را در رابطه خود رعایت کرده اند و هرگز کورکورانه در این مسیر قدم نگذاشته اند .
بیشتر بخوانید: ویژگی های اصلی ازدواج‌ های موفق چیست ؟
ازدواج موفق اینترنتی برای جوانان
ازدواج موفق اینترنتی  برای جوانان امروزه با توجه به تحولات فرهنگی به یک خواست و هدف تبدیل شده است . طبیعی است که با گسترش دنیای مجازی و شبکه‌ های اجتماعی روابط انسانی روز به روز در حال گسترش می باشد و این روابط در اشکال و کیفیت های مختلف در حال شکل گیری هستند . ازدواج اینترنتی مهم ترین و قابل بحث ترین شکل از روابط مجازی می باشد چراکه پای عمیق ترین رابطه انسانی یعنی ازدواج و مهم ترین نهاد اجتماعی یعنی خانواده در میان است از این رو ازدواج موفق اینترنتی  برای جوانان مسئله بسیار مهمی باشد .
باید تلاش‌ هایی در این زمینه صورت بگیرد تا با ارتقاء سطح فرهنگ و دانش در این زمینه جوانان بتوانند در مسیر ازدواج اینترنتی آنگونه که باید رفتار کنند . این فرهنگ باید نهادینه شود که خانواده ها در مقابل این مسئله جبه غیر منطقی نگیرند و با دخالت و حمایت صحیح کمک کنند تا رابطه و ازدواج اینترنتی در چارچوب و مسیر درست خود پیش رود چراکه با توجه به توسعه اجتماعی انتظار می رود که ازدواج اینترنتی برای جوانان رغبت بر انگیز شود و روز به روز آمار آن افزایش یابد .
بیشتر بخوانید: موفقیت در ازدواج
راهکار های موفق ازدواج اینترنتی
راهکار های ازدواج موفق اینترنتی  به ما خواهند گفت که چه باید ها و نباید هایی را در رابطه خود باید رعایت کنیم تا رابطه از مسیر ایده‌آل خود منحرف نشود و اینکه چگونه می توانیم از رابطه ، طرف مقابل و تصمیم خود اطمینان حاصل کنیم . اما این راهکار ها چه چیز هایی هستند ؟ چه کسی آن ها را تعیین میکند و چه کسی در اختیار ما میگذارد ؟ کارشناسان روابط و ازدواج با تکیه بر دانش و تجربه خود ، راهکار هایی را پیش روی ما می گذارند تا بتوانیم معیار های ازدواج را در رابطه خود تشخیص دهیم ، تصمیمات درستی را بگیریم و برخورد صحیحی را از خود نشان دهیم تا احتمال شکل گیری یک ازدواج موفق افزایش یابد .
بیشتر بخوانید: اهمیت سن در ازدواج موفق
خدمات مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .
در این راستا مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره و معیارهای ازدواج به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
منبع:  ۹ Things to Know About Having a Successful Open …
 برای مشاوره در زمینه چگونه ازدواج موفق اینترنتی داشته باشیم ؟
از مشاورین مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه از سراسر کشور
با 09353000102 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره خیانت و ازدواج و کودک و افسردگی

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۴۳:۲۹ توسط:آویژه فن موضوع: نظرات (0)