مشاور روانشناسی و خانواده آویژه مشاور روانشناسی و خانواده آویژه .

مشاور روانشناسی و خانواده آویژه

مرکز مشاوره رایگان خانواده

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|میانگین ۵ رای از تعداد ۲
مشاوره رایگان خانواده
مشاوره رایگان خانواده اهمیت مشاوره را برای تک تک امور زندگی معین ومشخص میکند . از مشاوره رایگان خانواده برای مسائل کوچک و بزرگ خانوادگی ، تصمیم گیری و راه حل مشکلات کمک بگیرید . در برخی موارد شما نیاز دارید خود را بهتر و دقیقتر بشناسید مشاوره رایگان خانواده همراه شماست . خودشناسی به چه منظور انجام میشود ؟ شما میخواهید در یک معامله اقتصادی شرکت کنید باید ریسک کنید . خود را میشناسید یا نه ؟ قدرت ریسک پذیری شما تا چه اندازه است ؟ آیا توانایی تحمل دارید ؟ آیا در شرایط سخت میتوانید بر روی ریسکتان وقت بگذارید ؟ با مشاوره رایگان خانواده متوجه خواهید شد ریسک کنید یانه . اگر اصرار دارید ریسک کنید چه مراحلی را باید تحمل کنید . پس مشاوره رایگان خانواده فقط برای مسائل روزمره خانوادگی نیست . شما وقتی خود را بشناسید کمتر در مشاجره ها یکجانبه قضاوت میکنید .
با مشاوره رایگان خانواده در ارتباط با خودشناسی میتوانید از مهارتهای نهفته درونتان استفاده بهینه کنید . چه بسا استعدادها یی که در درون شما منتظر یک جرقه هستند و شما از آن بیخبرید . با مشاوره رایگان خانواده خود و استعدادهایتان را بهتر بشناسید . با نقاط ضعف و عطف خود آشنا شوید . شناختن نقاط ضعف چه کمکی به ما میکند ؟ درنظر بگیرید کسی را که خوب نقاشی میکند این توانایی و نقطه عطف اوست . کسی که به هیچ عنوان نمیتواند حتی یک خط راست و زیبا بکشد این نقطه ضعف اوست . حال اگراین دو به تواناییهایشان اشراف داشته باشند چه نتیجه ای خواهند گرفت ؟ کسی که نقطه ضعف نقاشی دارد در مسابقه نقاشی شرکت نخواهد کرد . دوم : هیچگاه تصمیم نخواهد گرفت از راه نقاشی امرار معاش کند . حداقل فایده این دانستن اینست که در این زمینه شکست نخواهد خورد .
بیشتر بخوانید:مشاوره آنلاین روانشناسی و خانواده
مشاوره رایگان خانواده تلفنی  
مشاوره رایگان خانواده تلفنی هم گزینه ای مناسب است برای اینکه شما روابط خانوادگی قوی داشته باشید . دقت کرده اید در برخی خانواده ها فرزندان بزرگ که میشوند از والدین حرف شنوی ندارند . مشاوره رایگان خانواده تلفنی شمارا در مسیری قرار میدهد که این مشکل بوجود نیاید . این شما هستید که انتخاب میکنید . میخواهید همیشه در نظر فرزندانتان مورد تکریم و احترام باشید ؟ فرزندان وقتی بزرگ میشوند احساس میکند از طرف والدین حمایت نشده اند یا این حمایت میباست قویتر میبود . احساس میکنند علم پدر و مادر با آنها تطبیق عملی ندارد یا بهتر بگوییم به روز نیست . از اینرو حتی اگر به زبان نیاورند در عمل آنها را در برنامه هایشان شرکت نمیدهند . اگر هم شرکت بدهند خود به عنوان پیشرو و والدین به عنوان پیروخواهند بود . اینجاست که والدین احساس میکنند فرزندانشان قدر زحمات آنها را نمیدانند .
مشاوره رایگان خانواده تلفنی به شما خواهد گفت که شما خود خواسته اید که اینگونه درباره شما قضاوت شود . اگر مشاوره رایگان خانواده تلفنی انجام دهید متوجه خواهید شد که والدین نباید حکم قربانی داشته باشند . مشاوره رایگان خانواده تلفنی راههای حرمت نگه داشتن را به شما خواهد آموخت . مشاوره رایگان خانواده تلفنی شمارا راهنمایی خواهد کرد چگونه به خود احترام بگذارید . کسی که برای خودش احترام قائل نیست چگونه از دیگران توقع احترام دارد ؟ شاید بگویید فرزندان باید درک کنند که شما به خاطر آنها ایثار کرده اید . شما با این طرز تفکر فرزندانتان را آماده میکنید تا به دنبال مفر باشند . آماده میشوند تا این فکر شمارا با یک جواب خنثی کنند . مثلا بگویند ما که در این دنیا نبودیم شما ما را بوجود آوردید در واقع به شما بگویند شما فقط به وظیفه خود عمل کرده اید … .
مشاوره رایگان خانواده و ازدواج
مشاوره رایگان خانواده و ازدواج راهی است برای قدر دانی از خود قبل از پدر و مادر شدن . شاید وقتی فرزندان بزرگ میشوند این اصلاح سختتر باشد . زمان رسیدن به خواسته هایتان کم باشد . فرزندان ما درمدرسه و در دنیای جهانی اینترنت به سرعت در حال رشد و پیشرفت هستند . آنها هم گام با همسالان خود در دنیا رو به جلو درحرکتند . ما چه میکنیم ؟ برای آنها وقتمان و پولمان و عمرمان را قربانی میکنیم بی آنکه برای آنها ارزشی داشته باشد . مشاوره رایگان خانواده و ازدواج برای ما وفرزندان ما بستر مناسب فکری و رفتاری میسازد . با این بستر ما درعین اینکه برای خودمان کسب حرمت میکنیم فضا را برای پرورش درست فرزندانمان نیز مهیا میکنیم . فرزندانی که همواره سپاسگزار و قدر دان شایستگی های ما هستند . مشاوره رایگان خانواده و ازدواج از ما والدینی شایسته میسازد .
مشاوره رایگان خانواده و ازدواج راه شمارا به دنیای کودکان و جوانانتان باز میکند قبل از اینکه آنها چندین گام از شما پیشتر باشند  ما نمیتوانیم از دیگران بخواهیم به ما احترام بگذارند یا مارا دوست بدارند . ولی میتوانیم خودرا حائز ویژگیها و فاکتورهایی کنیم که احترام دیگران را نسبت به خود جلب کنیم . احترام گذاشتن باید قلبی باشد . شما ناخودآگاه به یک دانشمند احترام میگذارید و یا یک هنرمند . پس لازمه احترام گزاردن برجستگی است . شما اگر والدینی باشید که از کمترین امکانات بهترین استفاده هارا میکند موفق خواهید بود . اگر پدر یا مادری باشید که به فکر آسایش خود است و بهترینها را برای خود وبعد خانواده میخواهد مطمئن باشید احترام کسب میکنید . اما اگر والدینی باشید که مدام شکست میخورد در تصمیم گیری مردد است نمیتوانید مورد احترام باشید . والدینی که همه چیز را به پای هوس میریزد … .
بیشتر بخوانید:کانال مشاوره روانشناسی خانواده
مشاوره رایگان خانواده و روانشناسی
مشاوره رایگان خانواده و روانشناسی شما را با کنشها و واکنشها آشنا میکند .  روانشناسی مانند یک بازی است که شما باید رفتار و عملکرد طرف مقابلتان را حدس بزنید تا نبازید . مشاوره رایگان خانواده و روانشناسی با توجه به ویژگیهای شما و افراد خانواده کنشها را به شما میدهد . چون یک مشاورخانواده واکنشهای اعضای خانواده شما را حدس میزند . چون رفتارهای شما و آنها را دسته بندی کردی و در گروههای همسان قرار میدهد . انسانها برگرفته از درون و حتی ارگانیسم بدن و همینطور جامعه به هر کنش پاسخ خاصی میدهند . مثلا کسانی که زود عصبانی میشوند و روی رفتار خود کنترل ندارند دریک گروه قرار میگیرند . برای چنین کسانی واکنش وپاسخ به انتقاد مشخص وتعریف شده است . مشاوره رایگان خانواده و روانشناسی به راحتی میتواند رفتار شما را نسبت به هرمحرک حدس بزند .
علم روانشناسی با تمام رفتارهای ما درارتباط است . با انگیزه ها ، اهداف ، خانواده وجامعه . ما حتی وقتی میخواهیم درس بخوانیم با علم روانشناسی در ارتباط هستیم . چقدر بخوانیم ؟ چه زمانی بخوانیم ؟ چه بخوانیم ؟ چرا ؟ چون هر یک از ما علایق خاص خود را داریم . هریک از ما توان و طاقتمان محدود به زمان و مکانی خاص است . هر یک ازما تحت تاثیر انرژیهای درونی و موقعیتهای اجتماعی هستیم . مشاوره روانشناسی این امکان را به ما میدهد که شرایط را بررسی کرده و توانمان را بسنجیم و درست انتخاب کنیم . علایق ، سلایق و تغییرات درونی ما نشات گرفته از نوع پرورش ما در خانواده و جامعه است . با مراجعه به مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده آنها را کشف کرده و بکار ببندیم تا در تصمیمهای خود دودل و مردد نباشیم .
مشاوره رایگان خانواده آنلاین
مشاوره رایگان خانواده آنلاین به همین منظور تشکیل شده است . مشاوره رایگان خانواده آنلاین به شما این فرصت را میدهد تا با خدمات مراکز مشاوره آشنا شوید . بدون صرف هزینه میتوانید مشاوره کنید . ضمن اینکه چون این خدمات بصورت آنلاین میباشد با اتصال به اینترنت میتوانید به راحتی مشاوره بگیرید . در گروه یا کانال مراکز مشاوره عضو شوید .  میتوانید  به وب سایت مرکزمراجعه کنید و از مشاوره خانواده آنلاین بهره مند شوید . مشاوره رایگان خانواده آنلاین برای ارتقا فرهنگ مشاوره اقدام به تشکیل مشاوره خانواده رایگان نموده است .
مشاوره ازدواج
حال این بحث مطرح است که مشاوره زناشویی مقدم تر است یا مشاوره ازدواج ؟ مسلما کسی که هنوز تصمیم ازدواج یا زناشویی ندارد برای هیچیک از این دو مورد اقدام نخواهد کرد . کم پیش می آید کسی تصمیم نداشته باشد و برای تصمیم نداشته اش مشاوره کند .  اگر کسی تصمیم ازدواج دارد بهتر است اول به آمادگی خود برای ازدواج پی ببرد . یکی از زیرمجموعه های آمادگی برای ازدواج همان زناشویی است . اولویت بندی زناشویی برای ازدواج شاید در درجه اول نباشد اما یکی از عوامل مهم برای تشکیل زندگی است . کسی که از هر لحاظ برای ازدواج مهیا است بهتر است حتما برای زناشویی نیز آماده شود . زندگی بدون زناشویی خوب نمیتوانداز دوام و استحکام کافی برخوردار باشد . ازدواج امر مقدسی است که باید تمام نیازهای زوجین در چارچوب خانواده تامین شود .
شاید این سوال مطرح شود آیا ازدواجی وجود دارد که یکی از اهداف آن زناشویی نباشد ؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله امکان دارد . نمونه آن چند همسری است . یا کسانی که به دلیل مسائل مالی در واقع تن به برخی از انواع ازدواج ها میدهند . در چنین ازدواجهایی ناهمگون بودن فرهنگی ، تفاوت سنی بسیار زیاد ، زناشویی ناقص و یا بد ، کنار گذاشته شدن توسط خانواده ها به شدت به چشم میخورد . شاید یکی از مسائلی که باعث میشود این نوع ازدواجها انجام شود ارضا غرایز باشد . اما این مرتفع کردن غرایز در واقع یک همخوابی شیرین و سالم نمیتواند باشد . بخصوص در جامعه کنونی که بالا بودن سن بانوان نسبت به پسرها در حد مادر و فرزند است . چنین ازدواجی حتی اگر عقد دائم نیز باشد اما به لحاظ بقا و دوام موقت است .
بیشتر بخوانید: مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه
مشاوره تلفنی
مزیتی که مشاوره تلفنی بر مشاوره حضوری دارد این است که ممکن است در مشاوره حضوری کسی نتواند صحبت کند . چند گروه هستند که ممکن است برای حضور در مشاوره با مشکل روبرو شوند . دسته اول کسانی هستند که به شدت و به همه کس بی اعتماد هستند . آنها حتی با نزدیکترین کسان خود نمیتوانند با صداقت حرف بزنند . دسته دیگر ممکن است رازهای مگو داشته باشند . دسته سوم کسانی هستند که نمیتوانند ارتباط خوبی برقرار کنند و در واقع توانایی باز گو کردن مسائل را ندارند . دسته چهارم خجالتی هستند . خجالتی ها هر حرفی را نمیتوانند بازگو کنند . ولی همه این گروهها وقتی رودر رو صحبت نکنند راحت تر هستند . این نقطه مشترک بین تمام این گروهها باعث میشود مشاوره تلفنی را ترجیح دهند .
چون مراکز مشاوره فقط با خصوصیات و رفتارهای فردی سرو کار دارند نه خود فرد . این مشاوره میتواند بدون ابراز هویت انجام شود . مشاوره آنلاین نیز از این قاعده مستثنی نیست . افراد میتوانند بدون فاش شدن هویتشان حتی پیش مشاور به مشورت بپردازند . مشاوره روانشناسی آنلاین کمک بزرگی به کسانیست که میخواهند در هر موردی مشاوره کنند . هنوز مشاوره و مراجعه به روانشناس و روانپزشک در بین برخی افراد عادی نشده است . آنها گمان میکنند اگر به روانشناس و یا روانپزشک مراجعه کنند ممکن است انگ روانی بودن به آنها بخورد . لازم است بدانیم همانطور که جسم ما در اثر ضربه دچار آسیب میشود روح نیز آسیب پذیر است . همانطور که برای درمان جسم به پزشک مراجعه کرده ودارو مصرف میکنیم روان ما نیز باید درمان شود . هیچ روح کاملا سالمی وجود ندارد تفاوت در میزان آسیب هاست .
مشاوره کودک
مشاوره کودک نیز مانند چکاب بدن لازم و ضروریست . بیماریهای فراوانی وجود دارند که اگر به موقع تشخیص داده نشوند ممکن است جبران آن در بزرگسالی سخت و یا غیر ممکن باشد . مانند اختلال رفتاری اوتیسم یا اختلال آسپرگر. برخی بیماریهای روحی و روانی در کودکی بهتر درمان میشوند . مشاوره کودک حتی اگر به نظر خودتان فرزندتان سالم است ضروریست . در اختلال اوتیسم شما ممکن است از زود سینه خیز کردن فرزندتان شاد شوید . ممکن است از اینکه فرزندتان شلوغ و پر از هیجان است خوشحال باشید . ممکن است از شیرین کاریهایش لذت ببرید . اما در دو سالگی بر خلاف تصورتان خواهید دید که تکلمش متوقف میشود . به جای اینکه با اسباب بازی هایش بازی کند ظروف آشپزخانه و دکوریهای منزل را پرت میکند . با مراجعه به روانپزشک و یا روانشناس متوجه خواهید شد فرزند شما دارای اختلال است .
امیدواریم فرزندانی شاد و سالم داشته باشید  اما گروهی هستند که حتما باید برخی تذکرها را در مورد کودک بدانند . فرزندی که دارای هرگونه اختلال است پاک و بیگناه است . فرزندی که سندروم دان دارد مانند دیگر کودکان زیبا و شیرین است . کودکی که دارای معلولیت جسمی است حق زندگی در اجتماع را دارد . کودکانی که دارای معلولیت جسمی ، حرکتی و ذهنی هستند باید دیده شوند . پدر ومادرهایی هستند که آنها را از دیدمردم پنهان میکنند . معلولیت گناه نیست . اما محروم کردن این کودکان از اجتماع گناهی نا بخشودنی است . این کودکان فقط در میان مردم و در جمع مهارتهای زندگی را می آموزند . آنها در میان حمایت مردم عزت نفس و اعتماد به نفس بدست می آورند . آنها را با افتخار در جامعه بروز دهیم . به آنها کمک کنیم تواناییهایشان بتوانند بروز دهند .
بیشتر بخوانید:مشاوره خانواده تلفنی
مشاوره انلاین رایگان
از مشاوره آنلاین رایگان و مشاوره تلفنی خانواده غافل نباشیم . از این فرصت ها استفاده کنیم تا بدانیم با کودکان دلبندمان چگونه رفتار کنیم تا در جامعه آسیب کمتری ببینند . کودکان ما با هر ویژگی چراغ دل ما و امیدهای آینده کشورمان هستند .
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .
در این راستا مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره خانواده به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
منبع : Women’s Clinic & Family Counseling Center
 برای مشاوره در زمینه مرکز مشاوره رایگان خانواده
از مشاورین مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه از طریق تلفن ثابت
با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژه

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۴۳:۲۳ توسط:آویژه فن موضوع: نظرات (0)