مشاور روانشناسی و خانواده آویژه مشاور روانشناسی و خانواده آویژه .

مشاور روانشناسی و خانواده آویژه

راهکارهای مشاوره زناشویی تلفنی

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|میانگین ۵ رای از تعداد ۱
مشاوره زناشویی تلفنی
چرا اخیرا مشاوره زناشویی تلفنی بیشتر مورد توجه همگان قرار گرفته است ؟ یکی از دغدغه های زوجهای جامعه ما اینست که آیا زناشویی مناسبی با همسر خود دارند یا خیر . گفتگو و صحبت در مورد زناشویی تا چندی پیش یک تابو بود . بیشتر زنان و مردان نگران هستند اگر بخواهند در مورد زناشویی بپرسند به بی حیایی متهم شوند . در حالیکه این حق هر زن و مزد است در مورد زناشویی بداند . زناشویی یکی از وظایف زن و مرد میباشد .اکنون با وجود اینکه افکار عمومی درمورد زناشویی روشن شده اما هنوز هم صحبت در باره آن باعث شرم میشود . مشاوره زناشویی تلفنی میتواند این شرم را کنار زده و باعث شود فرد به راحتی مشاوره نماید . از دیگر مزایای مشاوره زناشویی تلفنی اینست که بدون صرف اوقات حاشیه ای میتوان مشاوره نمود .
در شهرهای بزرگ برخی اوقات ترافیک سنگین مانع میشود تا برای مشاوره زناشویی به یکی از مراکز مراجعه کنیم . مشاوره زناشویی تلفنی بدون اصراف وقت مشاوره را برای ما راحت میکند .  سرمای زمستان و گرمای شدید تابستان نیز یکی دیگر از موانع مشاوره میباشد که مشاوره زناشویی تلفنی این امر را برای ما قابل دسترس مینماید . در مواردی که ما دریک شهر زندگی میکنیم ولی مرکز مشاوره مورد اعتماد ما در شهر دیگر است . بازهم مشاوره تلفنی کمک بزرگی به ما میکند . مشاوره زناشویی تلفنی راهی راحت ، قابل دسترس و محرمانه برای مشاوره همگان .
بیشتر بخوانید:مشاوره تلفنی زناشویی
 مشاوره زناشویی تلفنی و آنلاین
مشاوره زناشویی تلفنی و آنلاین در دنیای امروز اینترنت و دنیای نت حرف اول را میزند . با تمام محاسنی که برای مشاوره تلفنی عنوان میشود نواقصی نیز دارد . مشاوره زناشویی تلفنی و آنلاین این نقص را تا حدودی برطرف نموده است . زناشویی چون در ارتباط با تعامل همسر میباشد در برخی مواقع حضور همسر لازم است . زمانی میتوان گفت یک زناشویی کامل و خوب است که رضایت همسر جلب شده باشد .
مشاوره زناشویی تلفنی و آنلاین این امکان را میدهد که در یک مشاوره زناشویی زن ، مرد و مشاور هرسه با هم حضور داشته باشند . در مشاوره زناشویی تلفنی و آنلاین زن و مرد هر دو در حضور هم خواسته هایشان را بیان میکنند . ممکن است زن یا مرد در اثر شرم نتوانند حرفهایشان را به هم بزنند . ممکن است در اثر رودر بایستی این حرفها بیان نشود . و یا ترس از مورد قضاوت قرار گرفتن نتوانند خواسته هایشان  را به هم بگویند . دراین جلسه سه نفره مشاور با توجه به علم روانشناسی آنها را وادار به گفتن خواسته ها خواهد کرد . در این گفتگو مشکلی اگر هست رفع خواهد شد .
زناشویی امری حسی و هیجانی است  و حس و هیجان هر شخص با دیگری تفاوت دارد . حتی به جرات میتوان گفت حس و هیجان یک شخص در هر زمان متفاوت است . زناشویی مانند دارو نیست که برای سرما خوردگی یک نسخه پیچیده شود و برای پوست یک دارو . زناشویی کاملا به حس رضایت و تحریکات جنسی بستگی دارد .
بیشتر بخوانید:آداب زندگی زناشویی و مهارت های زندگی مشترک
مرکز مشاوره زناشویی تلفنی
مرکز مشاوره زناشویی تلفنی با توجه به اینکه هر یک از عوامل تجربه خاص خود را دارند سریع تر شما را یاری میکنند . مرکز مشاوره زناشویی تلفنی با داشتن روانشناسان ماهر و با تجربه میتواند همراه خوبی برای شما باشد . یک مرکز مشاوره زناشویی تلفنی با ترجمه مقالات مختلف با دنیا در ارتباط است . این مراکز از طریق اینترنت با جدیدترین علوم و دستیافته های علم روانشناسی و روانپزشکی به شما یاری میرسانند . مراکز مشاوره با  حس همنوعدوستی و انجام خدمات  بهتر تلاش میکنند تا رضایت مراجعین خود را جلب کنند . در هر شهر مراکز مشاوره وجود دارند . اهمیت این مراکز اکنون بر همه روشن شده است . فرهنگ مشاوره در میان مردم بخوبی جا افتاده است . هر مشکلی برای هر کسی بوجود می آید بی وقفه به یکی از این مراکز مراجعه میکنند .
بر خلاف چند دهه پیش که همه خود را کامل میدانستند و کمتر مشورت میکردند اکنون همه به مشاوره نمودن افتخار میکنند . یا امر خطیر مشاوره به گیس سپیدان و ریش سفیدان واگذار میشد حال آنکه همسران جوان نیاز داشتند به روز باشند . مهمتر از آن جانبداری هر بزرگتر از اقوام خویش و یکطرفه انجام میشد . اکنون با توجه به تعدد این مراکز کار جوانان آسانتر شده است .
بیشتر بخوانید:روابط زناشویی چیست ؟
مشاوره زناشویی تلفنی خانواده
مشاوره زناشویی تلفنی خانواده نه تنها برای زن و شوهر مفید است بلکه برای تمام اعضا خانواده نیز فایده دارد . در خانواده ای که زناشویی دزست انجام میشود تنش کمتر است . بی اعتنایی و بی حوصلگی جایگاهی ندارد . ذهن پدر و مادر خانواده درگیر نیست .  زناشویی و رابطه جنسی ده درصد زندگی است  اما نبود آن  تمام زندگی را تحت الشعاع قرار دهد . مرد یا زن تنها رابطه خصوصی که در خانواده دارند رابطه جنسی است . عشق به فرزند ، عشق به پدر و مادر و خانواده یک رابطه خاص نیست که مختص زن و شوهر باشد . رابطه ای که خاص همسر است فقط زناشویی است . زن ومردی احساس تعلق میکنند که این رابطه بینشان محکم و درست انجام شود .
مشاوره زناشویی تلفنی خانواده مختص کسانی است که میخواهند رابطه آنها با همسرشان خاص و مختص باشد . اگر این رابطه درست انجام نشود احساس امنیت جنسی تبدیل به حس سرکوب جنسی میشود . نتیجه این تبادل رخوت ، بی حوصلگی ، سرخوردگی عاطفی و احساس پوچی خواهد بود . در تحقیقات میدانی دیده شده که همسرانی میگویند زن من یا شوهر من نیاز ندارد . این گفته حکایت از ناتوانی شما در تحریک درست همسرتان دارد . اگر تحریک بخوبی انجام نشود زن یا مرد احساس سرخوردگی میکنند . کم کم این رابطه کمرنگ و حتی نابود میشود .
بیشتر بخوانید:حل مشکلات زناشویی زوج های جوان
مشاوره زناشویی و خانواده تلفنی
مشاوره زناشویی و خانواده تلفنی برای اینست که ما بتوانیم بخوبی زمینه داشتن یک رابطه زناشویی خوب را فراهم کنیم . فقط به مرحله اسکاسم رسیدن نمیتواند رابطه خوبی باشد . تحریک جنسی باید زمینه خوبی داشته باشد . علاوه بر تحریک ارگانیسم جنسی باید تحریک حسی نیز انجام شود . زن یا مردی که نتواند برای همسرش حس خوبی ایجاد کند نیاز به مشاوره و درمان دارد . مرد یا زن ابتدا از معاشرت با همسرش باید لذت ببرد . آنها باید بتوانند از در کنار هم بودن حظ ببرند . رابطه زناشویی فقط به همبستر شدن نیست . یک عشق و لذت میتواند در سر میز غذا شکل بگیرد . با یک نگاه دوستانه و یا کلام عاشقانه . زمینه زناشویی حتی میتواند با برطرف کردن نیاز مالی همسر آغاز شود . وقتی که زن یا مرد در کنار همسرش احساس امنیت مالی  میکند تحریک میشود .
وقتی شما با نوشتن یک شعر ، مقاله ، کشیدن یک نقاشی نشان میدهید متمایز هستید . شاید تا کنون هیچکس به شما نگفته باشد که شما حتی وقتی یک لباس میخرید که همسرتان لذت ببرد در واقع اورا تحریک کرده اید . شما با شناخت علایق همسرتان و عمل به آنها میتوانید زمینه همبستری خوبی را فراهم کنید . مشاوره زناشویی و خانواده تلفنی ارتباط زناشویی و خانواده را برای شما روشن میکند .
بیشتر بخوانید:مشکلات زناشویی زنان و مردان چیست ؟
مشاوره و خانواده
مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی زمانی اهمیتش مشخص میشود که شما تمام وظایف خود را انجام میدهید اما باز هم خانواده رضایتمندی ندارید . شما بیش از اندازه تلاش میکنید اما همیشه کسی هست که نگران و ناراحت باشد . شما به زعم خود کامل هستید اما یک گوشه کار میلنگد . پیشنهاد میشود حتما  مشاوره خانواده انجام دهید . همسر راضی است اما پسر شما دلخور میباشد و مدام غرغر میکند . شاید آنقدر که به رضایت همسرتان اهمیت میدهید با فرزندتان دمخور نمیشوید . یا برعکس فرزندان همه شادند اما همسرشما نه . مشاوره زناشویی و زندگی مشترک ایراد کارتان را به شما خواهد گفت .
بیشتر بخوانید:مشاوره زندگی زناشویی و تاثیر آن بر زندگی مشترک
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .
در این راستا مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره تلفنی زناشویی و زندگی مشترک به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
منبع: ۹ Best Couples Counseling Techniques and Why You …
 برای مشاوره در زمینه راهکارهای مشاوره زناشویی تلفنی
از مشاورین مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه از طریق تلفن ثابت
با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژه

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۸:۳۶ توسط:آویژه فن موضوع: نظرات (0)