مشاور روانشناسی و خانواده آویژه مشاور روانشناسی و خانواده آویژه .

مشاور روانشناسی و خانواده آویژه

مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی اویژه

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|میانگین ۵ رای از تعداد ۱
مرکز مشاوره
مرکز مشاوره مکانی است که این روزها نامش به گوش خیلی از افراد میخورد . مرکز مشاوره در واقع در این عصر که ما در آن زندگی میکنیم میتواند پناهگاهی برای افرادی باشد که در معرض خطرهای مختلف روانی باشند . اگر این افراد به جایی برای درمان مراجعه نکنند ممکن است به هر طریقی مورد آسیبهای متفاوت قرار بگیرند . از وظایف در شماره مرکز مشاوره میتوان به مشاوره در مورد ازدواج و شروع زندگی مشترک اشاره کرد . آموزش مهارت  مدیریت زندگی زناشویی پر جریان زندگی از دیگر خدمات ارائه شده توسط مرکز مشاوره میباشد . اگر زوجی در ر زندگی مشترک به مشکل و بن بست بخورند میتوانند برای حل آن به مرکز مشاوره متناسب با نیازشان مراجعه کنند . مشاوره تحصیلی نیز از دیگر شاخه های فعالیت قابل معرفی و شایع یک مرکز مشاوره خوب و جامع  میباشد . در ادامه بیشتر با شاخه های فعالیت یک مرکز مشاوره آشنا میشویم .
بیشتر بخوانید:مشاوره تلفنی روان شناسی
مرکز مشاوره آویژه
مرکز مشاوره آویژه نیز از مراکز مشاوره خوب و سطح بالایی است که افراد میتوانند برای حل مشکلات مختلف و گوناگون خود را در زمینه های متفاوت با مشاوران این مرکز در میان بگذارند . مرکز مشاوره آویژه در زمینه های مختلفی از جمله divorce)) طلاق یا مواردی دیگر مثل خیانت betrayed)) و همچنین سایر آسیبهای روحی و روانی که مربوط به انسان میشود فعالیت میکند و به افراد جامعه صادقانه خدمات ارائه میکند . مرکز مشاوره آویژه به دلیل اینکه در مورد کیفیت خدمات ارائه شده به افرادی که به این مرکز مراجعه میکند بسیار حساس است در نحوه انتخاب مشاوران خود بسیار دقیق برخورد میکند . مرکز مشاوره آویژه در زمانی که متاسفانه تعداد مراکز و افرادی که به دلایل مختلف به قصد سود جویی و نه برای خدمت ، اقدام به مشاوره به افراد میکنند میتواند نقطه امیدی برای افرادی که نیاز مشاوره دارند محسوب شود .
بیشتر بخوانید:مشاوره انلاین روان شناسی و خانواده
مرکز مشاوره خانواده آویژه
مرکز مشاوره خانواده آویژه مبتواند برای زوجین بسیار کمک کننده و مفید واقع شود . در زمانی که مشکلات خانوادگی در جامعه بسیار زیاد شده است و مخصوصا این اختلافات در زوجین جوان و کم تجربه مشاهده میشود مرکز مشاوره خانواده آویژه آماده ارائه خدمات مختلف و متفاوتی در این زمینه به هم وطنان و افراد حاضر در جامعه عزیزمان است . گاهی اوقات اتفاقی در روابط زناشویی بین زوجین می افتد که شرایط را به حدی پیچیده میکند که حل و فصل شرایط خارج از توان و مهارت خود زوجین و حتی بزرگترهای دوطرف است . در این زمان ورود یک فرد اصلح و آگاه که تحت تاثیر احساسات و عواطف قرار نگیرد و بتواند تصمیمات خوبی برای زوجین اتخاذ کند میرسد . نقش روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه در این لحظات میتواند پررنگ و مثمر ثمر باشد .
بیشتر بخوانید:مشاوره خانواده تلفنی
مرکز مشاوره کودک آویژه
مرکز مشاوره کودک آویژه خدمات ارزنده ای را در این زمینه به مراجعان خود میدهد که میتواند برای والدین بسیار مفید و کمکم کننده باشد . گاهی اتفاقاتی در طول رشد طبیعی کودک رخ میدهد که مدیریت آن از آگاهی و اطلاعات پدر و مادر خارج است و نمیتوانند در مدیریت و حل مشکل در این زمینه کامیاب باشند . مرکز مشاوره کودک آویژه در زمینه های مختلف أین حوزه کمک هایی را به والدین میرساند . مثلا اگر کودکی دچار افسردگی شده باشد قطعا علائم بالینی مخصوص افسردگی را از خود بروز دهد . اما ممکن است والدین به علائم این آسیب و بیماری روحی آشنا نباشند . یک مشاوره خوب میتواند در دوره‌های مختلف رشدی کودک خیال پدر و مادر های نگران را در باب این موضوعات راحت کند . مرکز مشاوره کودک آویژه با مشاوران مجرب خود به راحتی و کیفیت میتواند همراه همیشگی والدین باشد .
بیشتر بخوانید:مشاوره کودک تلفنی
مرکز مشاوره زناشویی آویژه
مرکز مشاوره زناشویی آویژه با متخصصان و مشاوران زبده ای که در این حوزه در اختیار دارد قطعا میتواند تاثیر خود را در این شاخه از روانشناسی نیز با کیفیت بالا داشته باشد . زن و مردی که به تازگی و احتمالا با تجربه کم به زندگی زناشویی وارد میشوند یا قصد ورود به آن را دارند ممکن است به اصطلاح در این راه آبدیدگی و پختگی لازم را نداشته باشند .
در این هنگام یک روانشناس به عنوان کسی که سال های زیادی از عمر خود را صرف تحصیل و کسب تجربه در أین زمینه کرده است به شدت میتواند مفید و موثر واقع شود . مرکز مشاوره زناشویی آویژه همبشه و همه ساعات در خدمت افرادی است که در این موضوع و حتی زمینه های دیگر نیازمند کمک هستند و به هر دلیلی از جمله مسافت  ، محدودیت مالی یا به دلیل اینکه فرهنگ اجازه مراجعه حضوری را به فرد نمیدهد در کنار نیازمندان به مشاوره خواهد بود .
بیشتر بخوانید:علت خیانت مردان 
مشاوره تحصیلی
از دیگر انواع مشاوره که به خصوص أین اواخر طرفداران زیادی پیدا کرده است مشاوره تحصیلی میباشد . تحصیل در رتبه های مختلف در اولویت خانواده ها و خود افراد جامعه ما قرار دارد و از جمله پیشرفت های واجب شناخته می‌شود . افراد از رمان خردسالی که تحصیلات ابتدایی را آغاز میکنند به این هدف درس میخوانند که به مدارج عالی علمی دست پیدا کنند .
علم و دانش و حضور در دانشگاه از جمله نیازهای اصلی فرزند در دید خانواده ایرانی قرار دارد . اما به دلایل مختلف خانواده‌ها گاهی نمیتوانند از یک جایی به بعد نمیتوانند نیازهای تحصیلی کودک را برآورده کنند . مثلا نمیتوانند برنامه ای بریزند که فرزندشان تفریحات و تحصیلات خود را باهم و با کیفیت بالا تجربه کنند . در موارد شایع تر نمیتوان به این مسئله هم اشاره کرد فرد نمیتواند خودش برای کنکور برنامه بریزد که به موفقیت دلخواه دست یابد . در أین مواقع یک مشاوره قطعا میتواند آینده تحصیلی فرد را تضمین کند .
بیشتر بخوانید:مشاوره تلفنی ازدواج
مشاوره کاری
گاهی افراد به سنی میرسند که دیگر وقت استقلال رسیده و باید زندگی خود را کم کم از خانواده ای که در آن بزرگ شدند جدا کنند . معمولا این استقلال در مستقل شدن به لحاظ مالی نممود پیدا میکند . ممکن است جوانی که به فکر مستقل شدن افتاده است تحصیلات عالیه داشته باشد یا نداشته باشد . ممکن است سابقه کار در حرفه آی را داشته باشد . ممکن است برای بعضی از شغل ها  امتیازات و نقاط مثبت و مفیدی داشته باشد و در عین حال برای بعضی کار ها نقاط ضعفی را داشته باشد که نتواند به خوبی از پس این اتفاقات بر بیاید .
در اینجا مشاوره کاری و تحصیلی به کمک فرد میاید و میتواند با تکنیک های مخصوص خود جواب های سوالات و ابهامات فرد را بدهد . مشاوران شغلی میتوانند رشته مورد علاقه فرد برای فعالیت را مشخص کنند و همچنین با دادن یک برنامه منظم و علمی فرد را از نقطه شروع تا نقطه پایانی همراهی کنند .
مشاوره برای معافیت از سربازی
مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه علاوه بر خدماتی که در حوزه زناشویی و تحصیلی و … را به هم وطنان عزیز ارائه میدهد ، با در اختیار داشتن مشاوران زبده در زمینه نظام وظیفه این خدمات را نبز در لیست خدمات خود قرار داده است . مثلا فردی را در نظر بگیرید که به دلیلی نقصی که در بدن و از لحاظ فیزیکی در بدن دارد نمیتواند به خوبی خدمت سربازی خود را انحام دهد و شاید اطلاع نداشته باشد که میتواند معاف شود . او میتواند بدون اینکه مسافتی را طی کند تنها با یک تلفن مشاور خود را در این زمینه در کنار خود حس کند . چنانچه راهی برای معافیت فرد توسط مشاور تشخیص داده شود قطعا فرد و مشاور گام به گام به سمت هدف خود حرکت میکنند .
بیشتر بخوانید:ضرورت مشاوره خیانت چیست؟
مشاوره در مورد نوجوان
مشاوره خانواده  میتواند شامل  موضوعات بسیار مختلفی باشد . اما یکی از مقوله هایی که مشاوره خانواده و روانشناسی  افراد ارائه میدهد مبحثی است که مربوط به خانواده ها و نوجوانان و ارتباطی که بین آنها حاکم است میشود . گاهی نوجوانان به دلیل شرایط حساس سنی که در آن قرار دارند نمیتوانند ارتباط کلامی و حسی خوبی را با والدین و یا اعضای کوچکتررو بزرگتر خانواده برقرار کنند . در این هنگام ممکن است نوجوان به صورت بی اختیار اتفاقاتی را تجربه کند که همراه آسیب های زیادی باشد . برای مثال خطر اعتیاد و بزهکاری همواره برای هر نوجوانی وجود دارد .اما یک مشاور به دلیل علم و تجربه در این زمینه میتواند کاملا نوجوان را در مسیر گذر از این برهه حساس یاری کند و به سر منزل مقصود برساند .
بیشتر بخوانید:درمان اعتماد به نفس پایین در نوجوانان
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .
در این راستا مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی اویژه به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
منبع:Welcome to Family Counseling and Psychology Cente
 برای مشاوره در زمینه مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی اویژه
از مشاورین مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه از طریق تلفن ثابت
با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژه

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۶:۳۶ توسط:آویژه فن موضوع: نظرات (0)